Tuesday, June 11, 2013

2013 - NEW LIFE.... (◕‿◕✿)♥♥♥


Bismillahhirohmanirhim..... 

Allahhuakbar...rindunya aku dengan Coretan dalam Blog nie.. setelah sekian lama (bertahun jugak) aku stop duk pot..pet..pot..pet.....dalam Blog nie.. 

Ok... kali nie aku mula Blog dengan coretan yang masih toinkk..toinkk bagaikan mimpi yang bertebangan diawangan... (haishhh..lalalal...) 

12/12/12

Syukur alhamdulillah... saya selamat dan telah di'ijab kabulkan dengan suami saya Ahmad Faiz Bin Umor (hubby) dengan sekali lafaz (◕‿◕✿)♥♥♥ .
Kini saya telah pun bergelar isteri orang.. toinkk..toinkkkk.
Ok...tu la en.suami kita.. terima kasih YaAllah... engkau telah beri seorang suami yang sempurna untuk aku... (◕‿◕✿)♥♥♥.
Gambar 1
Gambar 2
 Gambar 3
 Gambar 4
 sweettt.... macam "Aku Terima Nikahnya" laaa plakkkkk
hehehhehehheehhehhe (◕‿◕✿)♥♥♥.


0 ulasan: