Thursday, November 10, 2011

~ Menyusahkan Orang Saja!!! ~

hey...morning...
kali nie story kes...hmm,xtaw nak kata tp jalan cerita macam d'bawah nie la...
jom..jomm.. teruskan..
kalau ikut hati,xnak la panjang2 cerita...
tp..bila d'biar makin menjadi agaknya yukkk...
MANUSIA??? baik kah dya??? burukkah dya???  itu hak and hal dya...
so,kita nie buat apa la nak MENYIBUK~NYIBOKkan?? betul tak???
tu la... dlu pertikai lagi hak peribadi orang,sekarang apa dah jadi ha??? jawab sat...
dalam kes nie we ALL masing-masing kenal,kalau kata xkenal tu kira bohong sangat la kan...
BETULLL TAK????
masalah berpunca dari dya sendiri??? ada orang gtaw i,dya memang susah untuk d'tegur...
ok..fine. E'tu hal hamba,xda kena mengena ngan i...
so,bley faham x???? 
yang HERANnya...yang duk cari masalah dengan i NAPE????
pastu duk p kecoh kat FB apa kes???
pasal U dari mula i xkecoh2 pun dah besar rahmat TAW!!!!
ngokngek la KO nie...bikin aku panas ja taw dak??? OK???
JELAS???
oleh sebab KO nie teruk tahap gaban...xmengenang budi... 
so,xsalah la kan i pun kecoh lebih sikit dari KO...
owhhh...1 lagi laaa....
buley xjangan duk Bz hal i??
ada i BZ hal U ke??? ada???ADAAA????
xdakan so,jangan la nak menambah dosa KO yang perasan baik sangat tu....
dah la mendatangkan masalah...dekat orang lain....
xpe kita tengok la sejauh mana kebaikkan KO ala-VOKK g tu.... puiiiiiiii...
TAK HERAN DOHHHH!!!!!
i susah nak gaduh dengan orang, tapi oleh sebab U mula dulu jangan nak kata apa la k...
klo u x=xpuas hati dekat orang...belajar2 la jangan duk membabitkan orang lain ok...
kita kena la pikir sama noh...
klo KO rasa i nie mula celupar...
owhh...SORY to say la k....
padan la ngan KO sebab KO yang mula dulu...
untuk maklumat KO.. WE ALL'z xHERAN langsung dengan KO...
bahkan...WE ALL dengar nama KO pun masing buat mulut muncOng jeee..
SEBABNYA?????
WE ALL'z dah kenal and taw KO macam mana OKEYHHH.....

~saya NURUL IKHMA FATIHAH BINTI AZDZAR,memohon maaf pada semua kenalan saya diatas apa yang anda baca ini. Saya tulis sebab xtaw nak luahkan or cerita or marah dekat sapa ok.. Sebab saya rasa macam buang masa ja baik ngan orang yang seperti d'atas.. Bila xcari masalah,dya plak yang cari masalah... so..pk..pk..pk la okeyh... saya memang HORMAT dya... tapi,oleh sebab dya dah teruk,xbley terima apa yang dah jadi,cari masalah dengan saya... pendek kata SORY TO SAY AKU NAK HORMAT KO LEPAS NIE OK..... aku xpernah anggap ko musuh aku,tp...ko yang buat aku musuh ko ok.. pk..pk.. la.... ~





0 ulasan: