Sunday, July 17, 2011

BERTAPA HANCURNYA HATI INI!!!!

asal la jadi macam ni...
hancur hati nie bila tengok/lihat sume tu...
dengan 1 saat shj sume benda boley bertukar...
KEPERCAYA terus hilang..
KEBENCIAN terus datang dengan membuak-buak..
KESAKITAN & KEPEDIHAN terus datang dan berasa sakittttnya....
yaallah...ujian apew la yg aku terima nie...
tolong la...aku X sgup jd mcm nie...
dlm keadaan mcm nie ka aku nk kawin??? 
perlu ke aku terus menangis..nangis dan terus menangis!!!!!!!

mana letaknya kesetiaan,kujujuran dan segalanya aku selama ini...
AKU BENCI TAW X!!!!!!!!!
hmmmm....tolong la.
aku selalu kna mcm nie...
apa salah aku nie....
aku xnk balas dendam....
klo ikut hati nk sja aku buat... tp......hmmmmm
NTAH LA....
NASIBBB..NASIBBBB....!!
*TOLONG TINGGALKAN SAYA...
PERGI LA PADA YANG LEBIH BERMAKNA BUAT AWAK!!!!
sy merayu sangat... faham la keadaan saya...





0 ulasan: